The sims 3 In i framtiden

Vad tycker ni om de nya expansions paketet som ska släppas i höst ( Rättare sakt den 24 oktober )?. Jag säger bara så här jag ska ha de till vilket pris som hälst! Typ. Ne då men jag kommer säkert få de när jag fyller år om jag inte hinner köpa de påengång som jag fyller i november!!. Men vad tycker du om de nya expansions paketet?
 
 
 
Så beskriver Thesims spelet: Sätt fart på tidsportalen och skicka dina simmar till deras mest spännande resmål hittills: en helt ny värld som ligger hundratals år framåt i tiden! Medan de är där kan dina simmar bygga upp sin färdighet i avancerad teknik för att få ut det mesta av framtidens teknologi. Vare sig din sim glider runt med sin egen svävarbräda eller jetpack, reser med enspårsbanan eller tubhissen, eller provar snygga framtidsfrisyrer och kläder, så finns det en helt ny värld att experimentera med och utforska. Skapa och anpassa Plumbotar med Skapa en bot, lägg till dem i hushållet och programmera dem med en mängd olika egenskapschip som ändrar deras beteende! Hoppa mellan nutid och framtid som du vill och experimentera med de överraskande effekter som din sims handlingar i nutiden kan få på simmens arv, ättlingar och livet som helhet för framtidens simmar! 
  • Screenshots
     
     




» Chaos

SV; Tråkigt att den försvann :( Men riktigt kul att du är tillbaka, gillar den blogg väldigt mycket! :D

Svar: Okej vad bra är typ en kopia av den gamla! :))
Julia The Simmer

2013-08-05 // 23:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback